Subject: RE: Vetravimite statistika
From: "Marju Sammul" <[email-masked]>
To: "Mari Amos - SOM" <[email-masked]>
Date: Thu, 16 Jan 2025 09:53:58 +0200

Tere, Mari!

2024. aasta IV kvartali aruannete esitamise tähtaeg oli eile, 15.
jaanuaril. Hulgimüüjate aruannete kontrollimiseks ja süsteemi kandmiseks
kulub ligi kuu aega. 2024. aasta andmed avaldame veebruari keskel.

Kvartaalse info alusel oli 2024. aasta jaotus järgmine:

Müük veterinaararstidele, üld- ja veterinaarapteekidele ning teistele
asutustele

Sihtgrupp

Käibe jaotumine sihtgruppide lõikes, protsent (%)

01.01.2024 - 31.03.2024

01.04.2024 - 30.06.2024

01.07.2024 - 30.09.2024

Müük veterinaararstidele

92,7%

86,7%

93,7%

Müük üld- ja veterinaarapteekidele

7,3%

13,3%

6,3%

Müük teistele asutustele

0,004%

0,003%

0,02%

KOKKU (EUR)

4 618 359

5 989 303

4 744 347

Parimate soovidega

Marju Sammul

Ravimiamet

ravimiohutuse osakond

statistikabüroo spetsialist

tel 529 8086

 <mailto:[email-masked]> [email-masked]

Nooruse 1

50411 Tartu

 <http://www.ravimiamet.ee> www.ravimiamet.ee

From: Mari Amos - SOM <[email-masked]>
Sent: neljapäev, 16. jaanuar 2025 09:32
To: Marju Sammul <[email-masked]>
Subject: Vetravimite statistika

Tähelepanu! Tegemist on väljastpoolt asutust saabunud kirjaga. Tundmatu
saatja korral palume linke ja faile mitte avada.

Tere,

Küsin, et kas aasta 2024.vetravimite statistika on ka kusagil kättesaadav?
Veterinaarravimite statistika | Ravimiamet
<https://ravimiamet.ee/statistika-ja-kokkuvotted/statistika/veterinaarravi
mite-statistika>  ma nägin ainult kuni 2023. Peamiselt huvitaks just
värskendus nende andmete osas: „Kõige enam väljastasid hulgimüüjad
veterinaarravimeid otse veterinaararstidele, sh põllumajandusettevõtteid
või loomakliinikuid esindavatele veterinaararstidele – 17,1 miljoni euro
väärtuses, mis on 92% veterinaarravimite turumahust. Müük üld- ja
veterinaarapteekidele moodustas 8% (1,5 miljonit eurot) ja müük teistele
asutustele jäi alla 1%.“.

Tänades,

Mari Amos
nõunik
[email-masked] <mailto:[email-masked]>

Sotsiaalministeerium
Suur-Ameerika 1
10122 Tallinn
 <https://www.sm.ee/> www.sm.ee